Torsdag

Hallå! 
Imorse var jag uppe halv 7, tog bilen till stan och var på jobbet till halv 9. Då började vår säljutbildning, så folk från både Nilson och Dinsko samlades, riktigt trevligt! Var intressant, och vi gjorde lite gruppövningar så det var inte allt för segt. 
Jobbade även lite på lagret eftersom vi var uppsatta 3h och det där tog inte mer än 1,5h. 

Vid 12 mötte jag upp Biw och Filip på Gränby, då tog vi oss ut mot Boländerna och fixade ärenden där innan vi åkte till Willys och handlade.
Vi kom hem till Biw runt 4, då började vi fixa med det nya innan vi lagade mat. Blev bjuden på tacos, riktigt gott! 

Vid 7 kom Ogge och matte, sen åkte vi till våla till 8 och köpte kattunge åt Biw, så himla mysig katt det där! 
När vi var klara hämtade vi Jens, väl hemma hos Biw la vi oss alla i soffan och kikade på film, en bra och lugn kväll med underbara personer! 

Jag skjutsade hem matte och Jens innan jag rullade hemåt. Kom hem för ett tag sen, så nu har jag borstat tänderna och tagit bort sminket och lagt mig under täcket. Snackar Skype just nu, men blir nog sovdags snart då jag är trött, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0