Torsdag

Imorse åkte jag och Biw till mig vid 8 på morgonen, vi åkte så tidigt för att få åka igenom Tierp och slippa åka igenom Uppsala. Väl hemma hos mig städade jag innan vi åt frukost.

Vid 1 mötte vi Filip på tåget så tog vi oss vidare till Uppsala. Åkte iväg till Jysk, så jag fick med mig ett nytt duntäcke hem, äntligen!! 
Vi åkte sen ner på stan och träffade Ogge och vi checkade av lite handling på systemet.

Vid 4 mötte vi järnevi, vi åkte då till Gränby innan vi tog oss till Willys för att handla mat inför midsommar. När vi var klara hämtade vi upp Ogge och tog oss till mig.

Vi har badat, eller snarare killarna har medan Biw och jag åkte till örbyhus en snabbis. Vi plockade upp Andrea på hemvägen så umgicks vi allihopa, trevligt!

Kom precis hem från Uppsala, det gick inget tåg för Ogge även fast det stod på UL, det är verkligen dem i ett nötskal. Nu ligger vi alla andra i vardagsrummet på madrasser och trängs, mysigt det! Nu ska vi sova så vi orkar med midsommar, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0