Torsdag

Idag hade jag öppningen, och det gick bra att öppna förutom att jag gjorde ett litet fel men tror inte det är sån stor fara med det.

Jobbade på till 5, plockade med varorna och pratade en massa med kollegan. När jag slutade mötte jag upp Biw, Filip och Ogge. Vi tog oss vidare och handlade inför imorgon, trevligt!

Vi åt sen på subway när vi var klara innan vi rullade mot harbo. Vi har hängt hos Biw lite och nu badar Jens, Filip och matte. En annan sitter och blir sönderbiten av myggor, hoppas dem tröttnar snart så man får sätta sig i bilen och slippa dessa mygg.

Kommer då vara hos Biw ett tag innan jag tar mig hem. Hoppas ni har en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0