Torsdag -> GÖTEBORG

Hallå! 
Imorse vaknade jag vid 6 med huvudvärk, blev så himla ledsen, men ringde UL och hörde att problem som var igårkväll hade löst sig så kunde somna om till 7 ungefär. Gick upp och packade det sista innan jag åkte iväg till tåget.

Vi möttes allihop på stan runt halv 9, tåget till Stockholm gick 40 minuter senare. Vid halv 11 satt vi på tåget som tog oss till Göteborg. 

Väl framme åkte vi ut till stället där vi bor, vi bor på ett studentboende vilket är helt okej! Rummen är skapligt stora och det är ett mysigt område. Lite läskiga människor är det väl men vi får vara glada att tiden inte kommer spenderas här allt för mycket. 

Vi tog oss till stan för att käka middag, vi kikade även runt lite när vi väl var där.
Sen tog vi oss till rummen så har vi umgåtts här, vi alla är så trötta efter resan så har varit skönt att ta det lite lugnt. 

Nu ska vi snart försöka sova, ligger och snackar med Ogge som jag delar rum med. Vi kikar även på criminal minds, helt otroligt att vi har 5:an på rummet, jag är ju överlycklig haha! 

Men nu ska jag avrunda och försöka sova så man är pigg till imorgon då vi ska vara igång hela dagen, mer om det då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0