Torsdag

Igår var Ida och jag på promenad, satt och pratade, åt jordgubbar med glass innan vi bänkade oss i soffan och kollade på filmen "you again". Riktigt rolig film! 

Idag vaknade jag vid halv 10 kanske, låg och kollade telefonen lite innan Ida vaknade. Vi gick upp efter ett tag och åt tacos till frukost/lunch, gott det! Sen började jag packa, när jag var färdig hoppade jag in i duschen. Vi gick sen ut på en promenad, så härligt! Lollo kom till mig inte långt efter vi kommit hem.

Då packade vi bilen full med alla saker och alkohol och tog oss iväg till Gränby, var där ett tag och köpte lite nödvändigt, eftersom det kanske inte kommer vara så varmt i helgen så behövde jag en plan b med kläder så köpte en ny topp. Vi träffade även på Biw och Ogge som kom från våla, Ogge har tagit körkort så stort grattis vännen!!

När vi var klara rullade jag och Lollo mot Lidingö, väl här packade vi in allt innan vi åkte och handlade inför imorgon bitti. Vi kom hem till Becca och slängde ihop tacos, när vi var mätta på det tog vi oss ut på en promenad, härligt men ganska så kyligt.

Nu ligger dem två och sover och jag pratar med Ogge, ska väl själv försöka sova då vi ska upp tidigt imorgon. Bästa helgen är ju här, så taggad!! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0