Fredag

Godmorgon! 
Äntligen fredag, så himla skönt! Är ledig idag men jobbar hela helgen, det är väl det segaste men jag är glad ändå! 

Var uppe efter 8 idag, första minuterna uppe undrade vad jag höll på med men sen när man vaknat till så var det riktigt skönt att vara uppe!

Gick till tåget innan 9, och nu sitter jag på tåget på väg in till Uppsala. Ska möta upp Richard så ska vi ta oss till gamla Uppsala och promenera, finns stora backar där så vi ska gå upp och ner för dem, haha låter hel konstigt säkert för er som inte vet vad jag menar. 

Sen får jag en hel dag och kväll med honom, får äntligen somna i hans famn inatt med, helt underbart! 

Ha en bra dag nu hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0