Lördag

Godkväll! 
Gick upp vid 10 imorse och åt frukost tillsammans med hjärtat, riktigt mysigt att hinna starta sin morgon så.

Tog tåget vid 11 till Uppsala, var på jobbet till 12. Dagen har gått skapligt fort, har varit mycket kunder så det är kul! Dagen rullade på så sen fick jag äntligen stänga.

Tog mig en promenad ner till stationen för att fördriva tiden eftersom bussen går halv 9 och måste då vänta på 21:09 tåget, men jag hann med tåget 20:39 även fast jag gick, så himla skönt! 

Ska hem och ta det lugnt och vila upp mig, för har tagit på mig att hämta folk i Uppsala vid halv 2, vilket jag börjar ångra nu. Är för snäll utan att få något tillbaka, men men, gör man dumma val får man själv lida. 

Jobbar 12-20 imorgon också, kommer nog bli tufft beroende sömnen jag får inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0