Lördag

Idag började jag jobba vid 12 på Boland, dem ska lägga ner så dem har just nu utförsäljning på skor, 50% på det mesta (tips!!) så är ni sugna på skor åk dit! 
Var mycket folk hela dagen, så kvar över 5 drog jag ner gallret och fick gå hem. 

Hjärtat hämtade upp mig, så sprang vi in och handla innan vi åkte hem till honom. Vi lagade mat tillsammans, blev kyckling, pommes, sallad och bea till det, supergott! 
När vi ätit klart tog vi oss ut på en 45 minuters promenad, så skönt! 

Väl hemma igen satt sig Richard och spelade CS och jag startade PLL medan jag snackade Skype. Nu sitter vi i soffan och snackar och bara är, ska snart gå och sova då jag jobbar mördarpass på Gränby imorgon. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0