Måndag

Idag vaknade jag i famnen på världens finaste kille, så himla underbart. Vi startade dagen med att titta på teen wolf, så jävla bra serie alltså! 

Sen åkte han iväg till skolan, då kollade jag på vampire diaries, också en av favorit serierna, åh! 
Richard kom sen tillbaka så då pluggade han medan jag fortsatte titta och sen hoppade jag in i duschen.

Vid halv 5 åkte jag med Richards mamma till Uppsala, hon skulle in och träna och skjutsade förbi mig till Gränby, supersnällt! 

Jobbade mellan 5-8, sån seg tid men det gick fort så det var skönt. Hade en extremt konstig och obehaglig känsla i kroppen och kände mig helt borta, lite läskigt faktiskt. 
Men det har släppt lite nu men känner av huvudet så ska försöka sova nu då det står jobb på schemat imorgon också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0