Måndag

Godkväll! 
Imorse vaknade vi vid halv 10, gick upp och åt frukost tillsammans innan jag skjutsade älskling till tåget. 

Jag har städat, tvättat och umgåtts med mamma idag, hjälpt till med maten och bara tagit vara på tiden med henne. Vid 5 kom älskling tillbaka hit så då käkade vi innan vi tog oss ut på en promenad. När vi kom tillbaka gjorde vi lite styrkeövningar, vilket var kul men lite jobbigt då någon som är kunnig kan döma mig, det är sådant jag har svårt för. Just därför jag känner att gymmet kanske inte är något för mig, men som sagt, tror nog jag kan åka dit med hjärtat någon dag och se ifall det är det eller inte. 

Efter en lång dusch så la vi oss i soffan och kikade på film med mamma, nu är den slut och vi ligger i sängen och snackar Skype. Ska sova i skaplig tid jag börjar bli jättetrött av någon konstig anledning. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0