Måndag

Idag ringde alarmet halv 8, och Richard åkte iväg vid halv 9. Han och Ogge ska till Stockholm och se The chainsmokers, Ogge vann en lunch där man får se dem live, jag blev tillfrågad om att följa med men jag jobbar så missar det :') ni kan ju förstå hur jävla surt detta känns, fan.

Så nu sitter jag på tåget och mår dåligt för att jag inte är där, åh fan alltså. Men men, dem kommer troligtvis tillbaka, och då oavsett vad ska jag se dem, så är det bara. 

Ska jobba mellan 13-20 idag, hoppas det finns något att göra för den senaste tiden har det varit så lugnt så nu börjar det bli lite tröttsamt att bara stå av tiden på kvällarna när sin kollega gått hem. 

Efter jobbet åker jag till Bälinge och spenderar kvällen och natten där, så ha en bra dag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0