Onsdag

Hallå! 
Idag vaknade jag vid 10, var så slut igår så somnade i Skype och däckade precis när vi lagt på. Så var riktig seg när alarmen ringde så gick inte upp förrän jag var tvungen. Gick upp och åt frukost med föräldrarna och mammas kompis, mysigt! 

Idag tog jag bilen till jobbet, så skönt att slippa tåget och bussen. Kom till jobbet och avklarade hela dagen, den rullade på så var sysselsatt hela tiden, så skönt! Tiden gick fort så vid 8 tog jag bilen hem igen, var hemma innan 9 så det var riktigt skönt! 

La mig då i sängen och pratade med älskling, nu pratar vi allihopa Skype och jag ligger och slöglor på tv. Nu är jag ledig resten av veckan, eller jag jobbar 3h på fredag men det är på dagen så det är skönt. 

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0