Onsdag

Idag är jag ledig, så himla skönt! Vaknar dock upp till en förfrågan om jobb imorgon så det passet tog jag, är ledig på fredag igen så det är skönt iallafall.

Gick ut på en springtur/powerwalk när jag vaknade, var lite jobbigt att inse att man inte klarar lika mycket efter en bra tids uppehåll, men bara att komma igång igen, för nu vill jag ha resultat. Richard är ju ganska insatt och intresserad av träning så kanske ber honom att hjälpa mig och inspirera mig ännu mer än vad han gör! Låter som en bra idé.

Väl hemma käkade jag frukost/lunch, innan jag började fixa mig. Tog mig till tåget med sällskap av Ida i telefonen. Så pratade vi ett bra tag, trevligt! 

Ringde sen hjärtat och det visade sig att han var kvar i Uppsala efter sin tenta, hur bra? Då han följde med mig och handla och umgicks med mig någon halvtimme, helt underbart att bara få se hans fina ansikte och leende för ett tag.

Nu sitter jag på bussen på väg till harbo, ska hem till Biw och umgås med henne och sova där, ska bli så himla kul! 

Ha en bra dag och njut av detta fina väder nu underbara ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0