Onsdag

Hallå! 
Idag började jag jobba klockan 1, vi hade fått lika mycket varor som igår så det hade jag att plocka med hela kvällen också, så det var skönt att jag hade något att göra. 

Efter jobbet mötte jag upp hjärtat som hämtade mig då han varit på gymmet innan, så himla skönt att få skjuts hem. Vi åkte hem till Bälinge och väl hemma åt vi lite och pratade med hans föräldrar innan vi joinade Skype! 

Vi har precis lagt på, har snackat med matte nu i ca 1-2 timmar, jag laddade ner Heartstone då alla spelade det och jag fattade nada vad dem pratade om, så nu har även jag börjat spela. Får se hur lång tid det tar innan jag börjar förstå det mesta och faktiskt kan spela själv utan att Richard/någon säger vad som blir bäst, haha! 

Klockan bara rann iväg och är redan nu över halv 2?! Så vi ska sova så fort Richard spelat klart sin match på FIFA. Hoppas eran Lill lördag har varit bra, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0