Onsdag

Hallå! 
Idag gick jag och Richard upp rätt tidigt, vi hann käka en lång frukost tillsammans med min mamma och Amanda innan vi fixade oss och jag tog mig till jobbet.

Jobbade mellan 1 och 8, hade varor under dagen men dem blev vi klara med innan min kollega gick hem. Vilket är jättetråkigt när det blir så då jag blev ensam vid 5, men var skapligt med kunder så tiden rullade på ändå! 

När jag slutat och satt mig på bussen ringer Richards mamma, så hon var i närheten så hon hämtade upp mig då jag och Richard bestämt att jag skulle åka dit. Det var verkligen supersnällt! 

Kom hem till Richard närmre 9 och vi la oss och kollade på film och bara pratade. Hade huvudvärk så har nog inte varit så rolig att vara med, haha! Nu ska vi försöka sova, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0