Onsdag

Idag vaknade jag med migrän, så när Richards mamma väckte oss innan hon åkte till jobbet vid 8 så gick jag upp och åt frukost och tog alvedon och Ipren. Sov sen vidare tills jag var tvungen att gå upp, men huvudvärken var inte borta.

Satt seriöst och grät i säkert en halvtimme eftersom jag inte fick tag på någon som kunde hoppa in för mig. Så paniken över att behöva stå på jobbet till 8 gav mig panik. Men när jag kom till jobbet så var min kollega så förstående så hon ringde runt till folk åt mig och hon fick tag på någon som kunde hoppa in och jobba, så guldvärt! Så var på jobbet en timme innan jag åkte hem till hjärtat igen, så nu ligger jag mätt i sängen och lyssnar på måndags pepp och inväntar hjärtat. 

Ska bara ta det lugnt och vila hela dagen i hopp om att huvudvärken ska försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0