Söndag

Hallå!
Igår kväll åkte jag och var hos Ogge ett tag innan vi tog oss till BJ för att hämta Richard, full som han var tog vi oss till Max och mötte Erik och Alle för att käka lite. Riktigt trevligt att träffa dem faktiskt! 

Har sovit skit dåligt och oroligt inatt, så när jag sen vaknade klarvaken vid 9 och inte kunde somna om så var man ganska less. Vid halv 12 tog jag mig till jobbet, och fy vilken jobbig dag, har mått illa hela dagen och motivation för att vara vaken har legat på noll. Så när vi sen stängde vid 8 var det en riktig lättnad.

Skjutsade då ner kollegan på stationen och hämtade upp Richard där. Vi kom hem till mig efter 9, la oss då i sängen och slöglodde på tv, eller ja jag gjorde. Richard har inte varit så roligt sällskap då han sovit sig igenom tiden han varit med mig. Full som han var igår och som han mådde imorse så förstår jag att det tar på krafterna på veklingar ;)

Nu ska vi sova då hjärtat antagligen velat gjort det sen han kom hit och då han har skola imorgon, själv är man ledig vilket är underbart! 

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0