Söndag

Att man ställde om till sommartid inatt var inget som jag tyckte var så skönt i stunden jag vaknade. Tillslut kom jag upp och då hoppade jag in i duschen och fixade mig innan vi åkte iväg.

Vi åkte och fick paj till lunch hemma hos Richards mormor, så underbart gullig! Träffade även hans kusin och flickvän som också kom dit, riktigt trevligt! 

Vid 12 var jag på jobbet, har varit sååå lugnt idag, riktigt tråkigt. För dåligt med folk som är ute och shoppar nu tycker jag. Men efter 7 rullade klockan på och vid 8 äntligen stänga! 

Hjärtat kom och hämtade mig och vi åkte tillbaka till hans mormor, vi skulle lämna foton och så fick vi fika. Riktigt trevligt att umgås och bara vara där! 

Efter 9 var vi hemma igen och då la vi oss i soffan direkt. Vi ligger nu och kollar på en film på 4an och snackar Skype. Ska bli riktigt skönt att senare gå och lägga sig och inte behöva ställa alarm så tidigt imorgon då jag är ledig nu i två dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0