Tisdag

Idag åkte Richard till skolan vid halv 11, då blev jag ensam hos honom. Vi hann iallafall äta frukost tillsammans så det var mysigt.

Började fixa mig inför jobbet och tog bussen till stan vid 12, och var på Gränby 45 minuter senare. 

Började jobba klockan 1, och slutade vid 8. Dagen har rullat på, har plockat med varorna hela dagen så det är skönt! Det sega var väl att vi hann klart så när min kollega gick hade jag inget att göra. Men plockade in all rea och städade och gjorde fint i butiken. 

Var hemma vid halv 10, och sen dess har jag bara pratat Skype och legat i sängen. Ska nog sova i bra tid då jag börjar känna av huvudet. Hoppas ni har haft en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0