Tisdag

Idag tog jag bilen till jobbet, så vid 1 började jag jobba, och senare vid 8 stängde jag. Dagen har gått skapligt fort då vi har ändrat om i butiken och plockat med varor. 

Efter jobbet brummade jag iväg till Björklinge för att se sista perioden utav hjärtats match, och det ångrar jag inte! För dem vann tillslut efter alla sina skott mot mål och gick upp i division 2! Duktiga grabbar det här! Så möttes av en skapligt glad kille med leendet upp till öronen, sötisen! 

Vi pratade lite och jag tvingade på honom att krama sönder mig ett tag, önskade honom lycka till, han har tenta imorgon så behövde träffa honom en snabbis och göra det och ge honom en lyckokram!  

När jag kom hem pratade jag Skype med Ogge och Richard, men nu sover han och matte har nu joinat.

Ska sova nu då jag ska orka med morgondagen, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0