Tisdag

Hallå! 
Igår kväll åkte vi tillbaka till Richard båda två, vi somnade ganska tidigt då han har haft tenta idag som började vid 9.

Jag vaknade upp helt ensam hos dem, låg kvar i sängen och kikade lite youtube innan jag gick upp och hoppade in i duschen. Jag fixade mig och fixade sedan ihop frukost som jag satt mig och åt, sen startade jag tvn och tittade på Desprete housewifes, bra program det där! 

Älskling kom hem igen vid 12, så hann träffa honom igen någon timme innan jag åkte iväg, supermysigt! 

Nu är jag snart framme i harbo, ska hem till matte och umgås med honom i några timmar, ska bli riktigt trevligt då det var längesen vi sågs. Hoppas ni får en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0