Tisdag

Idag åkte Richard till skolan innan 9, och när han väl åkt var jag pigg och valde att inte somna om, vilket kändes bäst så jag inte hade vaknat och varit ännu segare än innan. 

Låg och läste lite i 50 nyanser av mörker innan jag hoppade in i duschen och fixade mig. Satt och pratade lite med mamma och tiden flög förbi så hann inte gå till tåget som jag planerat. Men mamma åkte och handla i samma veva som mitt tåg gick så hon skjutsade mig till stationen. Det är ju riktigt vårväder så hade varit skönt med en promenad, men solen visar sig nog flera dagar! 

Får njuta ordentligt nu innan jag börjar jobba, nu i mars har jag bara stängningspass, det har sina för och nackdelar faktiskt. Men får jobba så det ska jag vara glad för! Ha en bra dag och njut av vädret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0