Torsdag

Idag åkte jag och mamma in till stan vid 2, vi åkte till Gränby och tittade runt lite där innan vi gick och käkade på foodcourten, supermysigt! 

Efter 5 skjutsade jag ner henne till stan, så hämtade jag Ogge och vi tog oss hem till honom. Vi satt och snackade ocj rensade min Spotifylista, kom halvvägs på två timmar typ, så roligt hade vi, haha! 

Vid 9 åkte jag och hämtade mamma så tog vi oss hemåt. Vid 11 gick jag ut på en två timmars promenad, fick panik och det började krypa i kroppen så kunde inte vara kvar inne.

Nu ligger jag i sängen igen och pratar Skype med Ogge och matte, älskar alla fina personer jag har i mitt liv, inget liv utan sina vänner.

Hoppas ni hade en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0