Torsdag

Hallå! 
Imorse vaknade jag i lilla tobo, åkte hem från Bälinge igår pga personliga skäl. Så imorse vaknade jag ännu en gång att hjärtat kröp ner under täcket, så mysigt. 

Vi låg och pratade och bara tog vara på tiden med varandra, sen gick vi upp och fixade lunch innan Richard åkte iväg. Jag fixade mig då lite fort innan jag tog mig till Tierp.

Där hämtade jag upp Biw och Filip och vi handlade lite inför middagen och sen tog vi oss hem till Biw. När vi ätit så åkte vi till matte och fikade lite innan vi alla gick tillbaka till Biw och kikade på film. När filmen var slut så var det dags att åka hem, och fyfan så äckligt det var att köra i det här vädret, riktigt dimmigt så såg knappt något, lite små läskigt faktiskt. 

Men nu är jag hemma och har landat i sängen och pratar i Skype. Har haft en supermysig dag, det behövdes verkligen! 

Hoppas ni sover gott inatt, men det tror jag för att imorgon är det ju fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0