Fredag

Hallå! 
Jag och Ida var hemma vid 3 inatt, Erik agerade fylletaxi så var riktigt skönt att få skjuts.
Vaknade vid halv 10 idag, då var jag klarvaken och kunde inte somna om igen. 

Ida drog till Uppsala en timme tidigare än jag. 
Så ensam åkte jag in till Uppsala så jag var på Gränby efter 1, vid halv 2 började jag jobba.

Och fy i helvete vad jobbig den här dagen har varit, fick migrän som höll på att döda mig, mådde illa hela dagen och trodde verkligen att jag skulle spy pga smärtan. Och tror ni inte att huvudvärken släpper vid halv 8 (???!!) så jävla irriterande att den inte kunde göra det tidigare. Men ska vara glad att den ens gjorde det!! 

Kom hem efter halv 10, då snackade jag med bästavän innan vi joinade Skype så vi kunde snacka med Ogge också! 

Nu ska jag sova, har legat och små slumrat i Skype, så ska gå och bortsta tänderna och ta bort sminket och krypa ner under täcket och få några timmars sömn. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0