Fredag

Inatt har man inte fått allt för mycket sömn, somnade väl efter 5-6 och vaknade 10. Men pigg var jag så det var skönt! 
Vi sov hemma hos Dennis i nyby allihopa så gick upp och snackade med alla innan jag och Ida åkte ner på stan, och tog buss och tåg hem. 

Väl hemma tog jag mig en dusch och fixade mig innan jag blev skjutsad till tandläkaren. När jag var klar tog jag tåget till Gävle och mötte upp bästavän och Filip. Åkte med hem till Filip och var där några timmar innan jag åkte hem igen.

Min syster är hemma i helgen så satt och snackade skit med henne innan vi kollade på film med våra föräldrar. Vi båda somnade dock, så filmen intresserade inte oss så mycket.

Nu ligger vi inne på mitt rum och pratar och kikar på tv, ska väl sova snart då vi ska iväg imorgon, mer om det då! Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0