Lördag

Godkväll! 
Idag började jag min dag med en mysfrukost tillsammans men mina föräldrar. Sen tog jag mig ut på en powerwalk/springtur, riktigt skönt ska ni veta! 
Väl hemma hoppade jag in i duschen och började fixa mig innan jag åkte iväg till Tierp för att fixa lite ärenden åt min mor och far.

Vid halv 3 rullade jag iväg till harbo, åkte hem till matte där Ogge och Richard redan var. Vi satt och snackade innan vi tog med oss hunden ut på en promenad i regnet. Gick och mötte bästavän vid bussen och gick in och umgicks med alla.

Sen var mattes pappa så snäll och bjöd oss alla på grillat, var verkligen supergott! När vi sedan var mätta slängde jag ihop en kladdkaka, som tråkigt nog blev helt misslyckad men den gick och äta men var inte jättegod, haha. 

Vi åkte hem till Biw runt 11, då sa vi hejdå till Richard och Ogge innan vi gick in och la oss och kikade på film. Nu är filmen slut och Biw ligger och sover och matte och jag ligger och asgarvar till en video som jag precis fick till ifrån filmen, såhär kul har vi en lördagsnatt haha! 
Hoppas ni haft en bra dag, puss! 

Är så glad över att jag har alla vänner som jag har i mitt liv, bäst är dem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0