Lördag

Godmorgon! 
Igår när jag kom hem städade jag rummet och böt lakan och tog mig en dusch. Så att krypa ner nyduschad under täcket var bra mysigt. Låg och snackade Skype och kollade serier mesta delen av kvällen.

Alarmet var ställt på 9, så gick upp och målande naglarna medan jag satt och pratade med pappa. Sen hoppade jag in i duschen och började fixa och packa. 

Nu är jag färdig och ska snart rulla iväg mot jobbet. Jobbar mellan 12-18, hoppas dock på att det är lugnt så jag kan sluta vid 17, vilket min kollega igår sa var ganska så säkert att jag kunde gå. För efter jobbet bär det av mot Norrtälje för att spendera sista tiden av helgen där med släkten, ha en bra lördag! 

Kommentarer
Postat av: kompisxD

Skoj!! :o

2016-05-22 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0