Måndag

Hallå! 
Ny vecka och nya tag! 
Jag började jobba klockan 11 idag, riktigt skönt. Och när jag kom till jobbet fick jag veta att hade högst utensilier snitt av alla oss som jobbade förra veckan, och hur bra kändes inte det?! Så jävla roligt! Så dagen har flytit på bra och gått alldeles utmärkt, trivs så himla bra! 

Fick även sällskap på lunchen av kollegan, så vi tog våra matlådor och gick ut och satt oss, riktigt härligt! Slutade även 5, så slapp stängningen. Ni hör ju, dagen har ju inte varit annat än bra! 

Nu sitter jag på 844an på väg till Östervåla, ska hem till Ida och umgås med henne och sova där! Ska även försöka träffa Biw när hon slutat jobba, ha en bra kväll nu! 

Ni ser ju, var och till och med så uppspelt att jag skrev fel på min snap, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0