Måndag

Halli hallå! 
Inatt däckade jag vid 2, konstigt för att vara jag? Svar nej. Vaknade då vid 6 och kröp ner under täcket och somnade om till ljudet av tvn.

Vid halv 9 ringde alarmet, och efter 9 var jag på väg till Tierp. Hade tid hos ungdomsmottagning för att fixa nya p-piller, det tog inte alls lång tid så var hemma inom en timme igen. Då la jag mig i sängen och kikade på tv och små slumrade lite. Har ju åkt på en förkylning så har inte haft jättemycket ork idag.

Min dag och kväll har väl spenderats i sängen framför serier, så har nu sett alla vampire diaries avsnitt som är ute, och den där serien alltså! Jag fortsätter att gråta och får panik över hur spännande och känslosam den är, verkligen en favorit! 

Vid 8 tog jag mig ut på en promenad runt tåget, riktigt skönt! Hemma hoppade jag in i duschen innan jag snackade lite med Lollo, var riktigt skönt att få snacka med henne faktiskt! 

Nu snackar jag Skype med Ogge och kollar på tv. Börjar känna av huvudet så blir inte att sova allt för sent. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0