Måndag

Hallå! 
Idag vaknade jag vid halv 7 med lampan tänd och med alla kläder på, däckade igår som jag börjat göra på senaste tiden, lite vidrigt. Då la jag mig under täcket och startade tvn och somnade om. 

Vid 10 var jag uppe, startade ett serieavsnitt innan jag gick ut och la mig i solen i ca 20 minuter. Hoppade in i duschen och fixade mig innan jag och mamma åkte iväg till Uppsala. 

Började jobba 1, och dagen har varit lång. Det blir så kvavt på jobnet så man knappt får någon luft, blir så himla äckligt mot slutet av kvällen. Men jag klarade mig från huvudvärk iallafall, riktigt skönt. Fick även sällskap på jobbet, riktigt trevligt med en liten pratstund med en fin person! 

Väl hemma i tobo mötte jag Anna, så gick vi runt och pratade om allt mellan himmel och jord, väldigt kul! 

Nu ligger jag i sängen och kollar på min serie, ska snart sova då jag har öppning imorgon, har inte öppnat på jättelänge så är lite spänd, men det ska gå bra! Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0