Måndag

Godkväll bloggen! 
Idag var jag uppe vid 9, hade möte klockan 10 vilket var jätteskönt. 
Åkte hem en snabbis efter det innan jag cyklade iväg till tåget.

Jobbdagen har gått helt okej, varit lite små seg men har tagit mig igenom den. Träffade båda Ogge och Ida som kom in på jobbet, trevligt! 

Var skönt att stänga vid 8 och äntligen få åka hem. Var lite små kyligt ute men var så skönt med luft och efter det få cykla hem. 

Väl hemma slängde jag in lite kläder i tvättmaskinen som jag vill ha tvättat tills vi åker till Göteborg, vi åker på torsdag morgon och jag har inte packat än, bra där Jessica! Har fullt upp nu dessa dagar men får nog stresspacka imorgon kväll, haha får hoppas att jag inte glömmer något! 

Nu ska jag snart sova, har pratat Skype hela kvällen och nu känner jag av huvudet så ska bli skönt att lägga huvudet på kudden, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0