Måndag

Igår tok däckade jag vid halv 2, hatar när det händer. Får panik när jag sen vaknar för har typ glömt bort vart jag är, haha så läskigt! 

Gick iallafall upp vid 10, åt frukost med farmor som jag brukar, alltid lika trevligt.
Efter 12 åkte jag till Tierp, hade möte halv ett, så när jag var klar där åkte jag hem och lämnade bilen innan jag cyklade till tåget.

Jag åkte till Gävle och mötte upp Biw och Filip, vi gick lite på stan innan vi tog bussen hem till Filip. Vi hängde där i några timmar och bara umgicks, riktigt kul! 
Vid 8 tog vi oss till stationen så tog jag tåget hem. Så vid halv 10 var jag hemma igen, så har bara snackat med en massa olika härliga människor sen jag kom hem. Nu ligger jag i sängen och kikar på tv och pratar Skype, ska nog sova snart då jag helt plötligt blev jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0