Onsdag

Hello! 
Idag var jag uppe vid halv 9, det är tidigt för att vara jag. Vid 10 satt jag på tåget på väg till Uppsala och var framme på jobbet till 11. Jobbade till 5, så var riktigt skönt att sluta då! 

Mötte upp Ida och gick runt och strosade och letade kläder åt henne. När hon åkte hem så mötte jag upp Ogge och Yvonne (ogges mor) så åkte med hem till dem! Satt och snackade med Ogge och bara umgicks, riktigt härligt! 

Åkte hem vid 8, så halv 10 landade jag i sängen. Har snackat Skype och det gör jag fortfarande, kikar även på criminal minds, så bra! 

Ska väl försöka sova snart då jag ska på möte imorgon tidigt och sen har dagen mer att erbjuda, mer om det då! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0