Onsdag

Idag var jag uppe vid 9, var riktigt svårt att komma upp då jag sov ganska så dåligt inatt och vaknade innan 8 jättepigg med världens hosta.

Tog tåget vid 11 till Uppsala, kom till jobbet innan 12 och började sen jobba. Dagen har gått riktigt bra, har plockat med varor och haft trevliga kunder så det är inget att klaga på! 

Vid 6 slutade jag, då mötte jag upp Ida så gick vi och käkade på foodcourten. När vi ätit gick vi runt på Gränby innan vi tog bussen ner på stan och åkte hem på varsitt håll. 

Kom hem efter 8, snackade då med mamma och fixade matlåda och lite saker inför morgondagen. Sen blev det skypesnackande för mig vilket det är nu också! 

Ska snart gå och lägga mig då jag ska upp 8 imorgon för har möte på morgonen. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0