Onsdag

Hello! 
Imorse träffade jag Ida en halvtimme i lilla tobo innan jag åkte hem och la mig i solstolen innan jag gick in och gjorde mig färdig för jobb.

Kom till jobbet vid 1 och jobbade till 8. Dagen har faktiskt varit rolig och gått fort, humöret har kunderna hjälpt till att höja så jag klagar inte! 

Efter jobbet åkte jag hem, så fort jag kom hem kastade jag mig på mina föräldrar och delade ut massor med kramar!! 

Satt och pratade med farmor och pappa ett tag innan jag gick in och la mig i sängen och snacka Skype. Kollar just nu på criminal minds och pratar med Ogge. Har precis fixat färdigt det mesta inför imorgon, riktigt skönt! Så ska snart krypa ner under täcket och dejta kudden, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0