Söndag

Idag ringde klockan vid 10, tog lite längre sovmorgon idag. Gick upp och åt frukost med familjen innan jag rullade iväg till jobbet.

Jobbdagen har gått bra förutom den dåliga jävla luften vi har i butiken, den sista timmen trodde jag att jag skulle svimma när jag spenderat hela dagen där inne, var alldeles yr och svimmfärdig. Lite vidrigt faktiskt. Och inte nog med det så krånglade larmet när vi skulle gå, så vi kunde inte larma. Så efter 30-40 minuter kom vi iväg från jobbet. 

Var hemma efter 9, låg då och snackade i telefon innan jag fixade något att äta.
Nu ligger jag och slöglor på tv och snackar skype, ska snart sova då jag börjar 11 imorgon och enbart jobbar till 5!! Så jävla skönt att slippa stängning ska ni veta.

Hoppas ni har haft ett bra avslut på denna helg, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0