Söndag

Hallå! 
Denna dag har känns väldigt lång. Jag och matte somnade efter halv 3 och blev väckta halv 7 av Biw. Så jag skjutsade henne till jobbet och åkte sen tillbaka till henne och duschade innan vi åkte till matte. Där startade vi hitta Nemo och la oss och sov i ca 2 timmar, var riktigt skönt! 

Åkte till jobbet halv 12, började jobba halv 1 och dagen har faktiskt gått fort. Vilket har varit jätteskönt! Så vid 8 stängde vi och jag tog bilen bort till Ogge. Hängde där ett tag innan jag rullade hemåt.

Nu ligger jag i sängen och pratar Skype och slöglor på tv, här kommer jag ligga hela kvällen och bara vara. Känner att humöret inte är på topp så orkar inget annat än att bara vara, ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0