Söndag

Hallå! 
Igår kväll var jag framme i Norrtälje runt halv 7, då åt vi mat och pratade ikapp från senast vi var där. Vi började dona inför idag, sen tog vi en fikapaus och spelade skipbo, riktigt mysigt. Vid 9 åkte jag och Cornelia för att hämta Rebecca vid stationen, så åkte vi tillbaka och umgicks med alla och farmor. Vi landade i sängen vid 1 vilket var riktigt skönt.

Idag ringde klockan vid 9, då var det bara att gå upp och fixa sig och allt det som skulle fixas innan vi tog oss till kyrkan. Cornelia hade konfirmation, mina små gosisar börjar bli så stora!! Så när allt var klart i kyrkan åkte vi hem till Gustav och Cornelia, där all släkt samlades för att äta smörgåstårta och en massa gott fikabröd! 

Vi spelade även kubb, jag och Cornelia vann ju BÅDA spelen den här gången också, vi är ett grymt team!! 

Vid halv 5 åkte jag och Rebecca ut till farfar och Ann-Charlotte för att hon skulle få hinna umgås lite mer med våra föräldrar innan hon skulle hem. Vid halv 6 rullade jag hem från Norrtälje, så att få komma hem var riktigt skönt efter 1,5h bilresa hem ensam. Så ringde upp i Skype och snackade medan jag gick ut på en promenad! 

Tog mig en dusch när jag kom in och la mig sen i sängen där jag ligger nu. Snackar Skype och kollar på serier, så himla skönt att avsluta söndagen på detta sätt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0