Söndag

Hallå! 
Gårdagen var riktigt lyckad, trots att kvällen började lite konstigt, men det försökte jag att inte tänka på så min kväll blev lyckad ändå! Så tacksam för alla underbara vänner man har och träffar på dessa fester! 
Somnade vid 5 inatt, har sovit rätt så dåligt. Har somnat och vaknat till och från, men jag mår bra så ska inte klaga! 

Gick upp vid 11 idag, då vaknade alla andra och dem satt utanför rummet jag sov i så då var det bara att masa sig upp. Vid 1 gick vi iväg till pizzan och käkade allihopa, alltid lika trevligt! 

Vid 3 åkte jag, Ida, Erik och Snader mot Östervåla, så lämnade vi Ida innan vi tog oss till Tierp för att släppa av Snader. Jag åkte sen med Erik till stan då jag hade ogges dator så jag skulle dit och lämna den. Stannade hos Ogge i någon timme innan jag tog mig ner på stationen och tog tåget hem. 

Jag bytte om till lite skönare kläder när jag kom hem, sen gick jag ut på en promenad med Anna, riktigt trevligt med en pratstund! 

När jag sen kom in tog jag mig en välbehövlig dusch innan jag värmde lite mat som jag fick i mig. Sen la jag mig i sängen där jag även ligger nu, jag kikar på tv, snackar Skype och roar mig på snapchat haha, vilket liv jag har. 
Hoppas ni haft en bra dag och kväll och att ni inte är allt för bakis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0