Tisdag

Godkväll! 
Igår så gick vi ut och träffade Biw när hon slutade jobba, så umgicks vi med henne någon halvtimme innan vi gick iväg och köpte mjukglass. Vi kom hem till Ida och snackade och tittade på ex on the beach innan vi startade en film, och den var riktigt bra! 

Vi somande efter halv 3 så vid 8 när alarmet  ringde var man bra seg. Vi tog bussen vid 9 till stan då ida skulle till skolan och jag åkte hem. När jag kom hem snackade jag med matte medan jag städade, sen la jag mig i solen ett tag innan jag tog mig en dusch.

Vid 12 kom Richard hit, så har umgåtts med honom hela dagen, har varit riktigt trevligt. Han åkte senare mot kvällen så då tog jag bilen till Tierp och köpte lite gott. Blev så sugen på Doritos och pepsi max så var tvungen att åka och köpa det. 

Nu ligger jag i sängen och snackar Skype, ska snart hämta mitt onyttiga och krypa ner under täcket i mina nytvättade lakan och titta på tv innan jag ska sova. Hoppas ni haft en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0