Tisdag

Godkväll!
Idag sov jag lite för länge, men det behövdes efter några nätter med dålig sömn. När jag vaknade tog jag bilen till örbyhus och laddade på mitt busskort. Väl hemma pratade jag lite med mina föräldrar innan jag fixade mig.

Vid 2 tog jag tåget till Uppsala och mötte Ogge, vi gick runt på stan i flera timmar och bara kikade och umgicks, riktigt trevligt! Åkte även med dit ett tag innan jag tog mig ner på stan och åkte hem! 

Kom hem runt 10, tog mig en promenad från tåget vilket var jätteskönt! Hade bra sällskap i telefonen också så jag klagar inte! Väl hemma la jag mig i sängen för att snacka Skype, vilket jag gör nu framför criminal minds. Ska snart gå och borsta tänderna och ta bort sminket för att sen krypa ner under täcket då jobb står på schemat imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0