Tisdag

Godkväll!
Idag var jag uppe halv 8, hade inga problem alls att komma upp ur sängen vilket var jätteskönt! Halv 9 rullade jag mot jobbet och var där innan halv 10. 

Dagen startade väl inte på bästa sätt men den blev bättre ju mer tiden gick. Jobbdagen har gått bra, fick över en timmes rast så gick runt och kikade i butiker, riktigt härligt! Slutade vid 6, då sprang jag ner på Ica innan jag åkte hem. 

Väl hemma fixade jag lite gröt som jag slängde i mig innan jag gick ut och mötte Anna. Vi var ute på en timmes promenad om inte längre, så skönt! Var lite kallt men var härligt ändå.

När jag kom hem pratade jag med Ida innan jag joinade Skype. Har även sett klart min serie jag blev tipsad om innan. Jag har sett klart en säsong av Izombie på några dagar, den är verkligen sevärd så börja kolla på den nu!! Ni kommer inte ångra er.

Nu pratar jag med Ogge, ska nog sova snart då jag börjar känna av huvudet och jag blev helt plötsligt jättetrött. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0