Torsdag

Hallå! 
Imorse låg jag och drog mig i sängen i flera timmar, var så himla skönt! 

Vid 12 åkte mamma och jag in till stan, hon timade in så jag kunde åka med henne, söta mamma. Började jobba klockan 1, så dagen har rullat på. Men herregud vilken stressig kväll det blev när kollegan gick, var kunder HELA tiden, är fortfarande stressad. Så lämnade jobbet med kaos i butiken, har lite dåligt samvete men hann inte städa så vad ska man göra? Tror inte min kollega blir allt för arg, det visar sig väl när jag kommer till jobbet imorgon haha. 

Stängde med favvo kollegan på Nilson, så jävla härlig! När hon hörde att jag stängde imorgon så ba "yeah dreamteamet ju!" Åh hon är för härlig! 

Nu sitter jag på tåget på väg hem, ska hem och lägga mig i sängen och äta guacamole och dricka pepsi Max, det förtjänar jag efter denna stresskväll. Snacka Skype med mina main hoes ska jag också, sen blir det läggdags i skaplig tid då jag ska spendera förmiddagen hos frisören innan jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0