Torsdag

Hallå! 
Imorse vakande jag med huvudvärk, låg och försökte sova i hopp om att få bort huvudvärken, men det gick inte så bra. Mamma erbjöd sig att ge mig massage och det tackar man inte nej till. Åt frukost med mina föräldrar och farmor, riktigt mysigt! 

Vid 11 tog jag tåget in till Uppsala, sprang ner på stan och köpte ett par nya converse, äntligen!! Så vi får se hur vita dem är efter ikväll ;)

Började jobba klockan 1, och nu sitter jag på rast! Har varit full rulle hela dagen, riktigt skönt! Så ska njuta av den lilla tiden på rasten som är kvar.

Efter jobbet möter jag upp Ida så drar vi och förar med lite folk innan vi intar BJ, ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0