Bio kväll

Efter en riktigt rejält seg jobbdag gick jag ner till stationen, där mötte jag upp Biw, Filip och Michelle. Vi gick runt lite innan vi träffade Erik och denkan. Vi gick runt på stan, kollade in hur det var under kulturnatten och satt oss sen på baren baren.

Vid 10 rörde vi oss mot bion, vi laddade upp med popcorn och snacks innan filmen började. Vi såg lights out, riktigt spännande film! Var lite småvidrig men den var bra!

Efter bion åkte alla hem, så då mötte jag upp Ogge. Vi gick runt och gjorde ingenting, mötte på lite människor och sen tog jag bussen hem. Nu sitter jag på tåget, ska bli så skönt att få komma hem och lägga sig i sängen. Hoppas ni haft en bra lördag, för det har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0