Fredagsmys

Hallå!
Idag hade jag möte på morgonen, var något jag behövt skjuta upp så att äntligen få gå på ett var så behövligt.

Efter mötet åkte jag hem och åt frukost med mina föräldrar, sen fick jag ett telefonsamtal av Michelle så snackade med henne. Sen skyndade jag mig in i duschen och fixade mig innan jag tog mig till Uppsala.

Gick runt på stan och sysselsatte mig innan jag träffade Ogge, vi gick till lager 157 och handlade lite basic kläder innan vi gick ner på stan. Vi kikade runt lite innan vi mötte upp Biw och Filip. Åkte då till ogges pappa och hämtade bil innan vi tog oss till city cross, handlade lite onyttigt innan vi åkte till örbyhus.

Vi stannade hos Biws föräldrar ett tag innan vi köpte pizza. Åkte sen till tobo och åt medan vi inväntade Richard. När han kommit så kikade vi på film. Vi såg the intern, jag tyckte den var jättebra!

Nu har alla åkt, Ogge stannade kvar längst så vi satt bara och pratade ut om allt och inget, så skönt. Ligger i sängen och ska väl försöka komma till ro och somna då jag jobbar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0