Kvällen

Jag umgicks lite med mina föräldrar innan jag tog bilen till mot Bälinge. Stannade först på hemköp och köpte med pepsi max eftersom att jag var såå sugen på det, så var bara tvungen.
 
Var framme hos Richard efter 6, så där möttes jag av honom och Ogge. Biw och matte skulle också ha kommit, men av olika anledningar slutade med att det bara blev jag, Ogge och Richard. Vi körde på en taco kväll, så vi fixade ihop det och käkade. Riktigt trevligt! Jag fick enbart i mig ett halvt bröd, sen samarbetade inte magen mer. Men var gott det som jag fick i mig! 

Efter maten plockade vi undan innan vi slängde oss i soffan och tittade på nya fifty shades trailern, o herregud vad taggad jag är på den filmen! Sen startade vi en film som vi kikade på. Den var helt okej, minns inte vad den hette dock haha. 

Efter 10 slutade den, då skyndade Ogge iväg till bussen och jag rullade inte därifrån långt efter. Så ser jag Ogge sitta och vänta då han antagligen missade bussen. Körde då hem honom och gick upp dit ett tag för att ladda upp inför körningen hem. Var skönt att ta E4an då jag inte kände mig helt 100, slippa köra dessa vägar med massa skog, känns inte så himla kul.

Nu ligger jag hemma i sängen och pratar Skype med Ogge och Biw, hoppas ni har haft en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0