Måndag

Hallå!
Idag ringde klockan vid halv 7, då var det dags att gå upp och fixa sig för jobb. Cyklade sen till tåget som tog mig till Uppsala, tog bussen till Gränby och satt och väntade på chefen eftersom hon inte hade nycklar.

Sen var det dags att göra kassaavstämningar och veckoavstämnimg, allt stämde och vi slapp några problem, så skönt. Sen öppnade vi vid 10. Dagen har gått så otroligt segt, helt sjukt. Har varit ganska så trött så kanske beror på det, var dåligt med folk så när de få varor vi fått var uppackade så fanns det inte jättemycket att göra. Så att sen få sluta vid 5 var bra skönt! Då tog jag bussen ner till stan och satt mig på tåget och trängdes med alla människor.

Hemma körde jag igång en maskin med tvätt, städade sen rummet, bytte lakan och dammsög, så nu är rummet rent!

Åkte sen iväg till Ica, handlade det jag skulle och var hemma igen efter en kvart. Då drog jag på mig träningskläderna och tog mig ut på en springtur, skulle bara ta en kort runda sa jag till mig själv, men det slutade med 5km rundan, riktigt skönt!

Duschade när jag kom hem innan jag fixade lite att äta, sen la jag mig i sängen och startade ett serieavsnitt innan jag kikade på paradise hotell.

Nu ska jag snart gå och borsta tänderna, sen krypa ner under täcket, jag kommer verkligen sova gott inatt. Älskar nytvättade lakan, haha!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0