Min kväll

Vid 6 cyklade jag iväg till tåget, mötte upp järnevi som hoppade på i skyttorp. Väl inne i Uppsala träffade vi fredde och Frazze, då gick vi till dylans grill för att äta. Har aldrig ätit där förut så var kul att prova på, och det var supergott!

Efter maten gick vi till unico och tog oss en dricka och inväntade Ogge. Vid halv 9 gick vi mot bion, vi köpte snacks innan vi bänkade oss i biosalongen. Vi såg filmen "don't breathe". Den var verkligen såå spännande, så den borde ni se!! Vi hade lite tur i oturen att en grupp tjejer på minst 10 personer i åldern 15-17 gick på samma film, dem skrek så högt åt precis allt, var kul i början men tillslut blev det lite jobbigt, haha.

Vi alla åkte sen hem efter bion, så vid 12 var jag hemma. Nu ligger jag i sängen och kikar på tv och snackar med lite folk. Hoppas ni har haft en bra lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0